دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 15:19
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دومین نمایشگاه بزرگ هفته آفتاب مهر در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام افتتاح شد

دومین نمایشگاه بزرگ هفته آفتاب مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور هیأت رییسه دانشگاه، استادان، دانشجویان و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری و تشکل‌های دانشجویی افتتاح شد.
کد خبر : 42085

به گزارش خبرنگار آنا، آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور دکتر شهریار عباسی رئیس واحد ایلام ،حجت الاسلام محمد همتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، عادل نوروزی دبیرخانه هیات امنا، روحانیت، معاونان، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


این نمایشگاه که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی برپا شده به مدت یک هفته برای بازدید دانشجویان، استادان و عموم مردم دایر است.


در این نمایشگاه غرفه‌هایی از محصولات فرهنگی دفتر نهاد رهبری، بسیج دانشجویی، انتشارات، کانون هلال احمر، کانون قرآن وعترت، تشکل های دانشجویی اندیشه نو، روابط عمومی بر پا است.



رئیس واحد ایلام در این باره گفت: هدف ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که برنامه‌های فرهنگی رنگ و نمود ویژه و خاصی داشته باشد و به نوعی تمام این امور از سوی خود دانشجویان انجام گیرد تا خروجی آن مناسب و مطابق با نظرات و روحیات دانشجویان باشد و باید طوری برنامه ریزی شود تا تمام فعالیت‌های دانشگاه دانشجومحور باشد.


عباسی: برپایی نمایشگاه در زمینه‌های مختلف و معرفی دستاوردهای دانشگاه باعث تقویت حضور حداکثری دانشجویان در کارهای دانشگاه و افزایش ارتباط دانشگاه و دانشجو می شود

عباسی عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان دانشگاه دانست و عنوان کرد: انجام کار فرهنگی با حضور و مشارکت حداکثری دانشجویان باید سرلوحه کارهای فرهنگی قرار گیرد.


وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه در زمینه‌های مختلف و معرفی دستاوردهای دانشگاه باعث تقویت حضور حداکثری دانشجویان در کارهای دانشگاه و افزایش ارتباط دانشگاه و دانشجو می شود.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام هم در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای استقبال از دانشجویان جدیدالورود و بازگشایی سال تحصیلی جدید هفته‌ای را با عنوان هفته آفتاب مهر تدارک دیده است.



نصرت الله حیدری گفت: در واقع این هفته تمام واحدها و معاونت‌ها و همه ساختار دانشگاه آمادگی خود را برای بازگشایی سال تحصیلی دانشگاه در ایلام نشان می‌دهند.


وی ادامه داد: در این هفته همه دانشگاه گزارشی از مجموعه فعالیت‌ها و خدمات خود را در قالب‌های مختلف در ساختارهای مختلف از جمله معاونت دانشجویی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و نهاد نمایندگی ولی فقیه، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند تا دانشجویان در جریان اهم فعالیت‌ها و خدمات قرار گیرند.


حیدری اضافه کرد: در واحد نیز زمینه تحقق این مهم فراهم شده هفته آفتاب مهر را باشکوه خاصی در ایلام برپا کرده و با دعوت از اصحاب رسانه و مطبوعات تجلیل از فعالان و فرهیختگان فرهنگی استان اجرایی و محقق خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته