دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 14:04

شاهرود، قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان/ برتری واحد سمنان در انفرادی

مسابقات پینگ‌پنگ دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دامغان برگزار شد.
کد خبر : 4205

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و بصورت تیمی و انفرادی برگزار شد، ۱۶ ورزشکار از واحدهای دانشگاهی استان سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در قسمت تیمی ورزشکاران واحدهای شاهرود، سمنان و دامغان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش انفرادی نیز حمیدرضا نیکبخت از واحد سمنان و رضا رهنما از واحد دامغان مقام اول و دوم و کیارش صادقی‌نژاد و علی نجار از واحدهای دامغان و سمنان مشترکاً سوم شدند.


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های اخیر توجه ویژه‌ای به امر ورزش به صورت حرفه‌ای و علی الخصوص ورزشهای همگانی داشته و آن را به صورت علمی در واحدهای دانشگاهی پایه گذاری کرده است و با حمایت از تیمهای ورزشی سعی دارد تا جایگاه ورزش را بصورت آکادمیک در کشور ارتقاء دهد.


سید رضا جزء مومنی ادامه داد: اکنون نیز ما شاهد هستیم که نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ورزشی ملی و بین المللی حائز رتبه‌های بر‌تر می‌شوند و دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است که نه تنها در امر نخبه پروری علمی بلکه در پرورش ورزشکاران فرهیخته نیز نقش اساسی داشته باشد.


معاون دانشجویی واحد دامغان با توجه به ضرورت رعایت اخلاق در ورزش، گفت: چیزی که ورزشکاران ایرانی را از سایر ورزشکاران کشورهای دیگر متمایز می کند روحیه جوانمردی، اخلاق ورزشی و توجه به سیره ائمه معصومین (س) است. مسئولان کشور نیز بر این باورند که در مقابل انحرافات اخلاقی و هجمه‌های کشورهای غربی باید جامعه‌ای سالم داشته باشیم لذا با این رویکرد سعی در بهبود وضعیت ورزش در قشر جوان جامعه دارند که شاهد رشد مطلوبی در بحث ورزش و علوم ورزشی و اعتلای جایگاه ورزش ایران در سطوح بین المللی هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته