دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علیرضا اسدی: نمی‌دانم علت ورود حراست وزارت ورزش به قرارداد کی‌روش چیست؟/ در کار دیگران دخالت نمی‌کنم تا در کارم دخالت نکنند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امور مالی و بازاریابی فدراسیون فوتبال باید در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی و شرکت آل‌اشپورت اظهار نظر‌کند و من واقعا نمی دانم دلیل ورود حراست وزارت ورزش به این موضوع چیست؟
کد خبر : 42041

علیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به قرارداد 100 هزار دلاری کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپورت ضمن بیان این مطلب گفت: «نمی‌دانم علت این پیگیری چیست. قراردادی بین سرمربی تیم ملی و شرکتی بوده که به خوبی انجام شده است. طبق روال اداری که در همه جا وجود دارد گزارشی از این قرارداد در اختیار سازمانی قرار گرفته که خواستار بررسی این موضوع بوده است. این روند در تمامی اداره‌ها انجام می شود.»


اسدی در مورد اینکه از دیدگاه او قرارداد کی‌روش قانونی بوده یا خیر، بیان داشت: «این موضوع در حوزه اختیارات من نیست. امور مالی و بازاریابی فدراسیون فوتبال باید در این زمینه پاسخگو باشد. بهتر است اجازه دهیم تا فرآیند طبیعی هر کاری به درستی طی شود تا تداخلی در هیچ کاری انجام شود. در این مورد همانند ارجاع پرونده کی روش به وزارت ورزش بهتر است من حرفی نزنم و در کار دیگران دخالت نکنم تا در کارم دخالت نکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته