دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 11:49

اعتصاب مجدد کارکنان «ایرفرانس» در پاریس

کارکنان شرکت هواپیمایی فرانسوی «ایرفرانس» فردا دوشنبه اقدام به برگزاری اعتصاب می‌کنند و اعتصاب آن‌ها احتمالا منجر به بروز تأخیر در برخی پروازها خواهد شد.
کد خبر : 42010

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌ نقل از فارس، روزنامه «فیگارو» گزارش کرد: شرکت «ایرفرانس» اعلام کرد که اعتصاب کارکنان این شرکت باعث لغو پروازها نخواهد شد و تنها منجر به بروز تأخیرات احتمالی در برخی از پروازها می‌شود.


سخنگوی «ایرفرانس» در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی همه پروازهای روز دوشنبه خود را انجام خواهد داد اما ممکن است برخی پروازها با تاخیر مواجه شوند که از قبل به مسافران در این‌باره اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.


به‌گفته این منبع، مدیریت «ایرفرانس» اطلاعاتی درباره میزان مشارکت در این اعتصاب‌ اعلام نکرده است و برخی از کارکنان از اعتصاب یک‌روزه و برخی دیگر از اعتصاب چندساعته در این شرکت در روز دوشنبه سخن می‌گویند.


این اعتصاب بنا به فراخوان چهار اتحادیه CGT، FO ، UNSA و CFDT در اعتراض به طرح کاهش فعالیت که مدیریت این شرکت قرار است فردا دوشنبه آن را به‌طور رسمی به کمیته مرکزی شرکت ارائه کند، انجام می‌شود زیرا طبق ارزیابی‌ها این طرح در کوتاه مدت منجر به حذف 2900 فرصت شغلی خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اعتصاب ایرفرانس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته