دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 12:24
باهدف کاهش وابستگی به شهریه و استفاده بهینه از منابع صورت گرفت؛

اخذ موافقت اصولی تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد سما در گرمسار

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در امور سما از صدور موافقت اصولی برای تاسیس آموزشگاه آزاد سما در این شهرستان با هدف کاهش وابستگی به شهریه و استفاده بهینه از منابع خبر داد.
کد خبر : 42008

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمد شاه‌حسینی با بیان اینکه آموزشکده فنی و حرفه ای سمای گرمسار دارای امکانات و ظرفیت های قابل توجهی است، گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای سما در واحد گرمسار موافقت اصولی کرده است.


معاون امور سمای واحد گرمسار افزود: این آموزشگاه از نیمه دوم مهر سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و کارآموزان در چهار رشته صنایع خودرو، الکترونیک، برق، امور مالی و بازرگانی مهارت های لازم فنی و حرفه ای را کسب خواهند کرد که پس از شرکت در آزمون‌های مربوطه و احراز امتیاز لازم موفق به دریافت گواهینامه معتبر بین‌المللی فنی و حرفه ای خواهند شد.



شاه حسینی ادامه داد: موافقت اصولی تاسیس این آموزشگاه با توجه به امکانات، پتانسیل ها، فضای مناسب و ظرفیت های آموزشکده فنی و حرفه ای سمای گرمسار صادر و به امضای ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان رسیده است و در این آموزشگاه دوره های کوتاه مدت برگزار خواهد شد.


معاون امور سمای واحد گرمسار کاهش وابستگی به شهریه و درآمدزایی و آموزش تکنیسین و نیروهای متخصص و استفاده بهینه از امکانات، منابع و ظرفیت ها را از اهداف تاسیس این آموزشگاه برشمرد و افزود: آموزشکده سمای واحد گرمسار آزمایشگاه ها، سایت ها و فضای آموزشی بسیار مناسبی جهت تاسیس این آموزشگاه در اختیار دارد که جهت تربیت و آموزش نیروهای متخصص بسیار حائز اهمیت است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب