دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 09:36

کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران برگزار می‌شود

دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، گفت : بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران با حضور 10 کشور خارجی از فردا در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز به کار می‌کند.
کد خبر : 41963

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر علی دیانت در ادامه اعلام کرد: بیست و سومین کنگره جراحان ارتوپدی ایران با شعار «انتقال تجربه‌ها و تازه‌های جراحی ارتوپدی» از تاریخ 13 تا 17 مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور تمام متخصصان ارتوپدی از سراسر کشور برگزار می‌شود.


وی افزود: عمده سخنران‌ها از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و پیشکسوتان‌ هستند. همچنین مهمانانی از کشورهای امریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین و هند خواهیم داشت.


دیانت عنوان کرد: برنامه‌های کنفرانس بر اساس رشته‌های مختلف ارتوپدی طراحی شده است و مباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی‌های اندام، بیماری‌ها و شکستگی‌های اندام و ستون فقرات و ارتوپدی اطفال از این جمله‌اند.


دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، افزود: همزمان با ارائه سخنرانی‌ها، مقالات ارائه و سالنی هم برای نمایش پوسترها در نظر گرفته شده است.


وی گفت: تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که عمدتا از خارج کشور هستند کارگاه‌های آموزشی را نیز برگزار می‌کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ارتوپد زانو همایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته