دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 09:05
به مناسبت تکریم سالمندان در هفته سالمند

سرپرست واحد گرمسار با سالمندان دیدار کرد/ تاکید میرساردو بر تدوین برنامه‌های ویژه مختص سالمندان

همزمان با هفته تکریم سالمندان، دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور در آسایشگاه بزرگان شهرستان گرمسار علاوه بر تکریم سالمندان این شهرستان، با آنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 41957

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که به همراه معاون فرهنگی دانشجویی و مدیران فرهنگی دانشجویی، گزینش و روابط عمومی برای تکریم سالمندان به مجموعه نگهداری سالمندان رفته بود در بخش‌های مختلف این مجتمع حضور یافت و با سالمندان مستقر در این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.



میرساردو با بیان اینکه سالمندان اقشاری از جامعه هستند که وجود گرانقدرشان همواره مورد تایید فرهنگ و شریعت اسلام بوده است، گفت: در فضای کنونی جامعه، امکان فعالیت و مشارکت آنها به سهولت امکان‌پذیر نیست و تدوین برنامه‌های ویژه مختص سالمندان و همچنین برنامه‌های طولانی مدت و اثرگذار به منظور برجسته سازی نقش این افراد در جامعه ضروری به نظر می‌رسد.


سرپرست واحد گرمسار گفت: سازمان بهداشت جهانی شعار امسال روز سالمند را «زندگی در شهر حامی سالمند» اعلام کرده است و بنابراین ما باید به محیطی که سالمندان در آن زندگی می‌کنند، توجه ویژه کنیم.



در آسایشگاه بزرگان شهرستان گرمسار 110 نفر از سالمندان و افراد تحت حمایت بهزیستی نگهداری می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته