دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 17:04

5 محقق برتر ایرانی در پایگاه استنادی ISI معرفی شدند

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)،پنچ محقق برتر ایرانی را  از  در پایگاه استنادی ISI  معرفی کرد.
کد خبر : 41939

به گزارش آنا به نقل از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر داود دو میری گنجی از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته مهندسی، دکتر مجید عشقی گردجی از دانشگاه سمنان در رشته ریاضیات، دکتر مهدی دهقان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دو رشته مهندسی و ریاضیات، دکتر مهر اورنگ قائدی از دانشگاه یاسوج در رشته مهندسی و دکتر سعید عباس بندی از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در رشته ریاضیات توسط پایگاه استنادی iSi به‌عنوان برترین محققان دنیا معرفی شدند.


بر اساس این گزارش ،مبنای اصلی این انتخاب میزان تأثیرگذاری علمی این محققان در دنیای علم است که این تأثیرگذاری بر مبنای تعداد استنادهای انجام‌گرفته به مقالات آن‌ها محاسبه‌شده است.


پایگاه استنادی تامسون رویترز (ISI) اعلام کرد: «در سال 2015 ، 2950 محقق برتر بین‌المللی را معرفی کرد که این معرفی بر اساس فعالیت‌های پژوهشگران دنیا در دوره زمانی 2013-2003 میلادی صورت گرفته و تنها محققانی معرفی شدند که تولید علم آن‌ها در زمره تولیدات علمی یک درصد برتر دنیا قرارگرفته است. »



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته