دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 15:35

امام جمعه دولت‌آباد: دانشجویان در مسیر فرهیختگی و بالندگی در حال حرکت هستند

امام جمعه دولت‌آباد با تاکید بر هویت دانشجویان که در مسیر فرهیختگی و بالندگی در حال حرکت هستند، گفت، دانشجو باید فکر و اندیشه‌ای آزاد داشته باشد تا با نشان دادن مسیر به او بتواند راه درست را انتخاب و ادامه دهد.
کد خبر : 41898

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مسعود سرافراز در دیدار رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد روند رو به رشدی داشته و وضعیت کنونی دانشگاه نسبت به گذشته بهتر است و این مجموعه علمی در مسیر خوبی در حرکت است، که جای قدردانی دارد.


امام جمعه دولت‌آباد گفت: فصل بازگشایی دانشگاه‌ها بهار تعلیم و تربیت و آموزشی و پرورش است و بر اساس آیات و روایات ما تذکیه و پرورش مقدم بر علم آموزی است، زیرا آموزه‌های علمی و عملی باید ثمره آموزش و پرورشی باشد که نسلی آشنا به حفظ ارزشها اسلامی داشته باشیم.


وی ادامه داد: دانشگاه باید فضای علم و تزکیه باشد و مقام معظم رهبری تاکید دارند که فضای دانشگاه نباید سیاسی بازی شود، زیرا اگر فضای دانشگاه از علم و تزکیه خارج و به سمت مسائل حزبی و سیاسی کشیده شود، نه مسائل حزبی و سیاسی حل می‌شود و نه به هدف آموزشی و پرورش خواهیم رسید.


سرافراز: باید با برنامه‌ریزی و هدف مشخص در محل کار و زندگی حرکت کنیم و نباید فعالیت از سر رفع تکلیف و بدون هدف باشد، که اگر این‌گونه شود، مجموعه درک می‌کنند که ما بدون هدف در حال سپری کردن و به عبارت دیگر مشغول روزمرگی شده‌ایم

سرافراز افزود: باید با برنامه‌ریزی و هدف مشخص در محل کار و زندگی حرکت کنیم و نباید فعالیت از سر رفع تکلیف و بدون هدف باشد، که اگر این‌گونه شود، مجموعه درک می‌کنند که ما بدون هدف در حال سپری کردن و به عبارت دیگر مشغول روزمرگی شده‌ایم.


سرپرست واحد دولت‌آباد نیز با قدردانی و تشکر از امام جمعه شهر که همواره با راهنمایی و حمایت خود از این مجموعه علمی، باعث پشتگرمی همکاران و استادان بوده‌اند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مباحث فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی و اختصاص بودجه مناسب درباره مسائل فرهنگی با توجه به دید هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی درباره توسعه همه جانبه واحد در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی، بحمدالله اکنون دغدغه مالی در بخش فرهنگی به چشم نمی‌خورد.


سیدمحمد کاظمی گفت: این واحد دانشگاهی در سال گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، توانسته رضایت دانشجویان، استادان و کارکنان را در این بخش رقم زند و با دعوت از سرافراز برای حضور در برخی از جلسات شورای فرهنگی واحد که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال تحصیلی جدید بخش فرهنگی دانشگاه بتواند برنامه‌هایی پربارتر از سال گذشته را در دانشگاه اجرا کند.


حجت الاسلام محمد شاه‌سنایی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت‌آباد نیز با تشکر از زحمات دکتر نقش، سرپرست گذشته دانشگاه گفت: بحمدلله با تلاش‌های پرسنل دانشگاه و امکانات و مزایای موجود در این واحد دانشگاه سال جاری توانسته‌ایم جذب خوبی در زمینه ثبت‌نام دانشجو داشته باشیم و امیدواریم با حمایت‌های امام جمعه و مسئولان بتوانیم با پشت‌گرمی بیشتری به سمت اهداف عالیه دانشگاه حرکت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته