دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرلشکر جعفری: سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل‌سعود است

فرمانده کل سپاه از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل سعود در قبال فاجعه منا خبر داد.
کد خبر : 41869

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از سپاه‌نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه جلسه قرارگاه دریایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت‌های ممکن را آماده کرده است تا برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و پاسخگو کردن آل‌سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده حقوق زائران قربانی‌شده در مذبح منا به کار گیرد.


وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل‌ سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل‌سعود خواهد گرفت.


فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت‌ها و خباثت‌های رژیم آل‌سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت‌ها و جهالت‌های ابولهب‌گونه آل‌سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره‌سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه‌ای در عراق و ایجاد تفرقه‌های قومی و تروریسم‌پروری در همه جا به ستوه آمده است و به زودی در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته