دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان خبر داد:

پذیرش دانشجوی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد واحد قوچان در 8 رشته جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان از اضافه شدن چهار رشته در مقطع کارشناسی و 8 رشته در مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 41861

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی وطن‌پرست اظهار کرد: در پیگیری‌های انجام شده رشته‌های هوش مصنوعی، شیمی دارویی، مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی، مهندسی شیمی-سنیتیک و ترمودینامیک، مهندسی مالی، شیمی-شیمی معدنی، روانشناسی عمومی و زبان و ادبیات فارسی به رشته‌های ارشد این دانشگاه افزوده شده است.


وی با یادآوری این موضوع که در مقطع کارشناسی نیز چهار رشته افزوده شده است، بیان کرد: تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، مهندسی پزشکی-بیومتریال، مهندسی پزشکی-بیوالکتریک و مهندسی پزشکی-بیومکانیک جزء رشته‌های جدید است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با توجه به این مطلب که متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد در صورت قبولی از مهر ماه مشغول به تحصیل خواهند شد، تصریح کرد: برابر اعلام معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی داوطلبان حاضر در آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته‌های واحد دانشگاهی اقدام کنند.


وی با بیان این موضوع که این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید 17 رشته در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی به رشته‌های موجودش افزوده است، یادآور شد: رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، شیمی-شیمی تجزیه و مهندسی شیمی-گاز در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های علوم و صنایع غذایی و علوم و صنایع غذایی-مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی در مقطع دکتری از جمله این رشته‌ها است.


وطن‌پرست با بیان اینکه حُسن رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی در تنوع و گستردگی جامعه هدف در جذب خواهد بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان به دنبال گرایش رشته‌های خاص نبوده بلکه می‌خواهد با فراهم کردن رشته‌های مختلف امکان جذب دانشجو را افزایش دهد.


وی عنوان کرد: اکنون 2 رشته دکتری تخصصی، 25 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 22 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و 6 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان فعال است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته