دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1398 - 20:30
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس خبر داد؛

استقرار 4 شعبه دادگاه تجدیدنظر در شهرهای شمال استان اصفهان

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار شعبه جدید تجدیدنظر در شهرستان‌های شمال استان اصفهان از ابتدای هفته جاری در شهرستان کاشان دایر شد.
کد خبر : 418469
gavel-3577255_1920-630x390.jpg

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کاشان، درباره راه‌اندازی شعب جدید تجدید نظر در شهرستان‌های شمال استان اصفهان اظهار کرد: با تلاشی که صورت گرفت و نگاه ویژه  رئیس قوه قضائیه, چهار شعبه جدید تجدیدنظر در شهرستان‌های شمال استان اصفهان از ابتدای هفته جاری در شهرستان کاشان دایر شد.


وی افزود: بر اساس تصمیم جدید که با هدف کاهش پرونده‌های دادگاه مرکزی استان و سهولت رسیدگی به دعاوی و رفاه مردم صورت گرفت، چهار شعبه جدید, شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نظنز و گلپایگان را پوشش خواهند داد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام برای کاهش مراجعات مردم شهرستان کاشان و شهرهای مجاور به مرکز استان که مجبور بودند برای پیگیری پرونده خود کیلومترها راه طی کنند، صورت گرفت.


ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: این امر مهم با هدف کاهش جمعیت کیفری زندانیان که از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و منویات رئیس دستگاه قضاست، انجام شد و از طرفی ایجاد این شعبات موجب حفظ قضات باتجربه شهرستان در مجموعه قضائی و دادگاه‌های تجدید نظر شده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته