دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 12:17

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از تعلل مجلس درباره برجام: خدا نکند مصالح عمومی کشور فدای منافع جناحی شود

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست درباره موضوع برجام بیش از این معطل نکنند.
کد خبر : 41846

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، این مرجع تقلید خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره برجام نوشت:‌ خدا نکند مصالح عمومی کشور فدای منافع جناحی شود. مطلعان می‌گویند هر روز که با شک و تردید سپری می‌شود، مبالغ هنگفتی ضرر به کشور وارد می‌گردد.


وی تأکید کرده است:‌ مردم بسیار نگرانند، سزاوار است این عزیزان در فکر برنامه‌های مهم بعدی باشند. ممکن است در برجام بعضی نقاط ضعف باشد که جمعی از عزیزان نسبت به آن نگرانند که باید به فکر تدبیر و تفسیر صحیح آن باشند.


این مرجع تقلیدمتذکر شده است: ما مشکلات اقتصادی فراوان و مشکلات سیاسی و فرهنگی زیادی داریم که اگر به آن نپردازیم و با همدلی بیشتر بر این مشکلات پیروز نشویم آینده نگران‌کننده است.


مکارم شیرازی اظهار کرده است: نامه‌های زیادی از سوی مردم به دفتر ما می‌رسد و تلفن‌های زیادی داریم که می‌گویند به نمایندگان محترم مجلس توصیه کنید مسئله برجام را بیش از این معطل نکنند، آن را تمام کنند.


این مرجع تقلید در بخش دیگری از این بیام آورده است :‌ اینجانب علاوه بر تأیید درخواست‌های آن‌ها اضافه می‌کنم، کشور ما یک جزیره امن و امان است که در وسط یک دریای طوفانی واقع شده است. تمام اطراف ما را طوفان‌های ناامنی فرا گرفته، کاری نکنیم که با اختلافات داخلی این جزیره امن را ناامن کنیم، ببینیم در سوریه و عراق و یمن و حتی در افغانستان چه می‌گذرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته