دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 12:00

افزایش 9 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد واحد بندرانزلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی گفت: با راه‌اندازی 9رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی تعداد رشته‌های فعال این واحد به 55 رشته افزایش یافت.
کد خبر : 41834

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا اقدامی با بیان این مطلب که در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی این واحد دانشگاهی برای ایجاد رشته های متعدد دیگری نیز اقدام کرده‌ایم، گفت: این رشته‌ها مراحل قانونی خود را برای تصویب در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌گذراند.


اقدامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی دارای تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مجهز بوده و این امر بستر مناسبی را برای افزایش رشته‌های فنی و مهندسی ایجاد می‌کند.


سرپرست واحد بندر انزلی افزود: رشته‌های کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی، کارشناسی ارشد حقوق عمومی، کارشناسی ارشد عمران- ژئوتکنیک، کارشناسی ارشد مکانیک- ساخت و تولید، کارشناسی ارشد مکانیک – تبدیل انرژی، کارشناسی ارشد مکاترونیک، کارشناسی ارشد ریاضی- ریاضیات مالی، کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی– فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی و کارشناسی ارشد آموزش و به‌سازی منابع انسانی از رشته های جدید این واحد دانشگاهی است.


اکنون حدود 4000 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته