دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1398 - 13:28
سرمربی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح خبر داد؛

برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح در دانشگاه آزاد اسلامی

سرمربی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح از برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح در دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول خبر داد.
کد خبر : 418312
97bf3e8f-209e-4911-a2b2-43fd63bb2a8c.jpg

هادی نفرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در علی‌آبادکتول با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیک نظامیان جهان اظهار کرد: المپیک نظامیان جهان هر چهار سال یکبار و یکسال قبل از برگزاری مسابقات المپیک جهانی با حضور بیش از 120 کشور دنیا، 10 هزار ورزشکار در 26 رشته ورزشی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این مسابقات از 26 مهر تا سوم آبان‌ 98 به میزبانی شهر «ووهان»چین برگزار می‌شود، شرایط آب و هوایی این شهر به عنوان یک شهر دانشگاهی و تشابه بسیار آن با دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول را دلیل اصلی انتخاب آخرین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نیروهای مسلح در این دانشگاه اعلام کرد.


سرمربی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح با اشاره به امکانات و تجهیزات فوق‌العاده دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول عنوان کرد: امنیت، آرامش و زمان مناسب تمرین ویژگی‌های ارزنده‌ای بوده که توسط مسئولان شهرستان و به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول فراهم شده است.


نفرزاده با مناسب ارزیابی‌کردن شرایط تمرین تیم ملی از والیبال به عنوان یک رشته آکادمیک و دانشگاهی در سطح دنیا یاد کرد و متذکر شد: حضور ما در یک واحد دانشگاهی و ارتباط با اقشار مختلف دانشگاه اعم از دانشجو و استادان مسیر هماهنگی و رشد را بیش از پیش برایمان هموار کرده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته