دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرلشکر رشید: قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء(ص) آماده مواجهه با تمامی شرایط احتمالی است

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء(ص) گفت: ما خود را برای مواجهه با همه وضعیت‌های احتمالی آماده کرده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌ها برای در هم شکستن اراده دشمن استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 418245

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در مراسم بیست‌وسومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه، در سخنانی اظهار کرد: دکترین نظامی ما در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الأنبیاء(ص) برای مدیریت بحران‌ها و جنگ آینده، براساس تجربه دوران دفاع مقدس، ماهیت متنوع و رو به گسترش تهدیدات همچنین الزامات رویارویی‌های جاری در منطقه، عبارت است از: ۱-جدی و قطعی پنداشتن تهدیدات دشمن و ضرورت هوشیاری با برخورداری از «اشرف اطلاعاتی»، ۲- ایجاد و افزایش آمادگی مواجهه با همه سناریوهای احتمالی، برای «اجتناب از غافلگیری»، ۳- به‌کارگیری همه ظرفیت‌های لازم و حضور همه‌جانبه و میدانی برای «تعیین سرنوشت جنگ احتمالی».


او افزود: قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الأنبیاء(ص) با طراحی «الگو و شیوه جنگیدن» در برابر تهدیدات و جنگ آینده، براساس مزیت‌های راهبردی خودی و آسیب‌پذیری‌های دشمن، از منافع ملت شریف ایران و تمامیت ارضی کشور، در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دفاع می‌کند.


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الأنبیاء(ص) خاطرنشان کرد: سرنوشت آینده منطقه در فرآیند رویارویی‌های کنونی ما و دشمن تعیین می‌شود و نتیجه نهایی حاصل اشتباه دشمن در محاسبه و چگونگی استفاده ما از مزیت‌های راهبردی در برابر فرصت‌های پیش‌رو است و پیروزی از آن ماست.


رشید با بیان اینکه ویژگی‌های قدرت نهفته جمهوری اسلامی به مراتب بیش از آن است که تاکنون آشکار شده است، تأکید کرد: ما خود را برای مواجهه با همه وضعیت‌های احتمالی آماده کرده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌های خود برای در هم شکستن اراده و موقعیت دشمن استفاده خواهیم کرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر رشید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته