دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 18:15

برگزاری مجموعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی «شهر ايمن» در ايستگاه‌های منتخب مترو

شركت بهره‌برداری متروی تهران به مناسبت روز آتش‌نشانی و ايمنی مجموعه برنامه‌های «شهر ايمن» را در ايستگاه‌های منتخب برگزار می‌كند.
کد خبر : 418199
WhatsApp Image 2019-09-29 at 3.33.53 PM_139877162658647.jpeg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مصادف با هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و با هدف آشنايی بیشتر مسافران در خصوص معرفی عوامل آتش‌سوزی،‌ كارگاه‌های آموزشی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.
اين برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران با مشاركت و همكاری سازمان آتش نشانی تهران در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه ۹۸ و در ايستگاه تئاترشهر برگزار می‌شود. 
در اين برنامه اجتماعی،كارشناسان آتش‌نشانی منطقه هشت تهران با حضور در ايستگاه تئاترشهر ضمن توزيع بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی به سؤالات مسافران در اين زمينه پاسخ می‌دهند. هم‌چنين در برنامه‌ای ديگر با عنوان «شهر ايمن» در 6 ايستگاه شهرری، تجريش، تهران(صادقيه)، ميدان آزادی، ميدان وليعصر(عج) و حسن‌آباد در روزهای ۶ و ۷ مهرماه علاوه بر برپای كارگاه آموزشی، ميز اطلاع رسانی با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی مسافران در مورد پيشگيری از احتمال وقوع آتش سوزی و اطفای حريق برگزار میشود. كارشناسان آتش‌نشانی در اين ايستگاه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ آماده پاسخگويی به سؤالات مسافران است.
مسافران ايستگاه‌های متروی گلشهر و كرج نيز به ترتيب در روزهای 9 و 10 مهر ماه و از ساعت 10 الی 14 در برنامه فرهنگی و اجتماعی «مردان آتش» كه با همكاری و مشاركت سازمان آتش‌نشانی استان البرز برگزار میشود، علاوه بر دريافت جزوه‌های آموزشی می‌توانند از نمايشگاه تجهيزات آتش‌نشانی بازديد نمايند. هم‌چنين كارشناسان مربوطه در اين دو ايستگاه نسبت به جذب آتش‌نشان به‌صورت داوطلب از بين مسافران مترو ثبت نام به‌عمل می‌آورند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته