خانوارهای جامانده از بسته حمایت معیشتی دولت چه کنند؟/ تاکنون 50 هزار نفر اعلام شکایت کردند
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شب گذشته و اولین دقایق بامداد امروز سومین و آخرین مرحله از نوبت اول بسته حمایت معیشتی دولت به حساب مشمولان واریز شد، اما بسیاری از افرادی که به آنان یارانه تعلق میگرفت از این طرح دولت جاماندند.
در این بین وزارت رفاه در اطلاعیهای اعلام کرد، معترضان به عدم واریز بسته حمایت معیشتی دولت میتوانند از صبح روز سوم آذرماه(امروز) نسبت به عدم واریز این طرح اعتراض کنند و با شمارهگیری کد دستوری #۶۳۶۹* کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کرده تا مورد پیگیری قرار گیرد؛ البته شماره تلفن همراه باید به نام سرپرست خانوار باشد.
کد #۶۳۶۹* از دسترس خارج شد
بر همین اساس تا ساعت 9 صبح امروز بیش از 50 هزار نفر از معترضان با شمارهگیری کد دستوری #۶۳۶۹* اعتراض خود را ثبت کردند ولی به دلیل هجوم کاربران، در فعالیت این سامانه اختلال ایجاد شده و از دسترس خارج شد؛ البته وزارت رفاه اعلام کرد این اختلال تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.
بنابر این گزارش، به نظر میرسد تعداد افرادی که بسته حمایت معیشتی آنان به حسابشان واریز نشده است بیش از این تعداد است، و در این بین بسیاری از این افراد با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک و پلیس+10 پیگیر مطالبه خود در این خصوص هستند ولی طبق اعلام وزارت رفاه هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به تمامی وزارتخانهها، دستگاهها و سازمانها در استانها و شهرستانها از جمله وزارت رفاه و سازمان هدفمندی یارانهها نتیجهای نداشته و تنها راه اعلام اعتراض شمارهگیری کد دستوری #۶۳۶۹* است.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی: جای هیچ نگرانی نیست
حسین میرزایی به عنوان سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه در خصوص نگرانی افرادی که بسته حمایت معیشتی دولت به حسابشان واریز نشده است، اعلام میکند که جای هیچ نگرانی نیست و در صورتی که سرپرستان خانوارهای جامانده از این طرح با استفاده از کد دستوری اعلامشده شکایت خود را ثبت کنند اعتراض آنان مورد رسیدگی قرار میگیرد.
وی میافزاید که طبق اعلام سخنگوی دولت افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در لیست مشمولان قرار بگیرند در صورت درخواست رسیدگی مجدد و تأییدشان توسط وزارت رفاه این مبلغ به حسابشان واریز خواهد شد.
انتهای پیام/4076/
انتهای پیام/