دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 15:33
معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور:

امروزه شاهد مخابره اخبار، بدون هیچ واسطه‌ای در شبکه‌های اجتماعی هستیم/ باید متناسب با ساختارهای امروزی پیشرفت کرد

معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور با بیان اینکه امروزه شاهد مخابره اخبار بدون هیچ واسطه‌ای در شبکه‌های اجتماعی هستیم، گفت: باید متناسب با ساختارها و شرایط امروزی پیشرفت کنیم.
کد خبر : 418155
44.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی امیری اصفهانی ظهر امروز در نشست  تخصصی مسئولیت حقوقی و اجتماعی رسانه‌ها در قبال نشر اکاذیب با بیان اینکه شرایط امروز  در همه حوزه‌ها با گذشته متفاوت است اظهار کرد: باید متناسب با ساختارهای امروزی پیشرفت کنیم و در بحث مخابره اخبار شاهد بودیم که در گذشته چندین نفر در این عرصه فعال بودند اما امروز با پیدایش شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان جلوی مخابره اخبار را گرفت و اخبار بدون واسطه در شبکه‌های اجتماعی مخابره می‌شود.


وی ادامه داد: فرآیندهایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، در شرایط کنونی حلال مشکلات نخواهد بود و امروز شاهد پویایی ساختارها هستیم؛ همه ما باید در جامعه حضوری موثر داشته باشیم و این تأثیرگذاری در گرو شناخت جامعه حاصل خواهد شد.


معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچ انسانی نمی‌تواند حیات غیراجتماعی داشته باشد اظهار کرد: هیچ مسئولیتی بدون اختیار هویت پیدا نمی‌کند و هر فردی حقی را مورد استیفا قرار می‌دهد الزاما باید پاسخگو باشد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ها
ارسال نظر
هلدینگ شایسته