دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اولیایی در گفتگو با آنا:

هواداران را نگران نکنیم/ 4 نماینده ایران توانایی رفتن به لیگ قهرمانان آسیا را دارند

عضو کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای گفت: نمایندگان ایران می‌توانند با کسب مجوز AFC در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.
کد خبر : 418113
x,PD8,PAF,PD9,P88,PD8,PB1,PD9,P8A,P20,PD8,PA3,PD8,PA8,PD8,PB7,PD8,PA7,PD9,P84,P20,PD8,PA2,PD8,PB3,PD9,P8A,PD8,PA7,P202019,P20,PD8,PB5,PD9,P88,PD8,PB1,PD8,PA9,P20,PD9,P85,PD9,P86,P20,PD8,PA7,PD9,P84,PD9,P82,PD8,PB1,P.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چهار نماینده فوتبال باشگاهی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند تا با تکمیل مدارک، مجوز حرفه‌ای AFC را برای حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند. در این میان سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرده شرایط مناسب را ندارند و دیگر تیم‌های ایرانی می‌توانند خود را آماده کنند تا جایگزین نمایندگان فعلی شوند.


کاظم اولیایی در خصوص اینکه سهیل مهدی اعلام کرده باشگاه‌های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه هستند و احتمال دارد جایگزین برای آن‌ها انتخاب شود، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من از اظهارات آقای مهدی کاملاً تعجب می‌کنم چون ایشان در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال رئیس هستند و دلیلی ندارد چنین نظراتی را رسماً اعلام کند. نتایج باید پس از رسیدگی در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به کمیته بدوی فرستاده شود و سپس در اختیار کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد تا از طریق کمیته استیناف به AFC ارسال شود.


وی ادامه داد: وقتی دپارتمان آخرین نقطه رسیدگی به مدارک نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیست، نباید حرف‌هایی بزنیم که باعث نگرانی هواداران شود. به نظرم این کار مصادره به مطلوب است و کمیته‌های بدوی و استیناف، تشریفاتی نیستند و واقعی هستند. تمامی نمایندگان آسیایی ایران مجمع، هیئت‌مدیره و مدیرعامل دارند و به‌طور دقیق پیگیر مدارک مدنظر AFC برای کسب مجوز حرفه‌ای بوده‌اند و خواهند بود.


عضو کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: برای من سؤالی که ایجاد شده این است که چرا در چند ماه اخیر فقط باشگاه استقلال زیر ذره‌بین همگان قرار گرفته است؟ مگر تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیستند؟ مالکیت باشگاه استقلال در اختیار وزارت ورزش است و این باشگاه دارای مدیرعامل و هیئت‌مدیره است.


وی تأکید کرد: تمام دیون این باشگاه را باید وزارت ورزش پرداخت کند. من بعید می‌دانم شرایطی حاصل شود که استقلال نتواند مجوز حرفه‌ای AFC را کسب کند. به نظرم هر چهار نماینده ایران می‌توانند بدون مشکل در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته