دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 10:52
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) گفت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ایستادگی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.
کد خبر : 418054
984b5fce-e131-4611-8f65-7595881b98d7.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه, سرهنگ اباذر سالاری صبح امروز در دوره توانمند‌سازی ارکان قرارگاه‌های تحول محلات در موضوع‌های تحول و توسعه, فضای مجازی, راهبردی, دفاعی و امنیتی, سازندگی, فرهنگی و اجتماعی که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های موفقیت و وحدت و یکپارچگی مردم هشت سال دفاع مقدس است.


وی فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگ جهادی دانست و تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ایستادگی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و هرجا کنار هم بودیم موفق شدیم.


فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) افزود: وظیفه ما کمک به رفع دغدغه‌های مردم است. در بعد نظامی هم جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و امروز جهان ما را به‌عنوان یک قدرت برتر می‌شناسد.


سالاری خاطرنشان کرد: در فرهنگ مقاومت و ایستادگی و تحریم‌ها توانستیم به توانمندی‌های چشمگیری دست یابیم.


این فرمانده, اعتماد به نیروهای بومی, جوان و مؤمن برای حل معضلات اجتماعی را مهم دانست و خواستار ورود همه جوانان برای حل مسائل اقتصادی, اجتماعی و سیاسی شد.


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تأکید کرد: هدایت جوانان به مسجد, کنترل فضای مجازی و ماهواره همیشه باید مد نظر باشد؛ زیرا امروز به مراتب کار ما از زمان دفاع مقدس سخت‌تراست.


به گزارش آنا، محمود صباحی‌زاده رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه در پایان با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های سالاری قدردانی کرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته