دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی:

فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد ایثار و شهادت شدنی است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد ایثار و شهادت و عشق به رهبری و نظام شدنی است.
کد خبر : 418006
IMG_8890.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، احمد حیدری که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است در بیست و دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ و درهم تنید‎ه‎ای است که به لحاظ بزرگی امکانات و تجهیزات استادان و کارکنان بدون وابستگی به منابع دولتی و بودجه دولتی با مبلغ یک میلیون تومان متبرک امام خمینی (ره) آغاز به‌کار کرده است.


حیدری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی گام‌های مؤثری برداشته و با پرورش نیروهای نخبه ماندگار برای خدمت به کشور اسلامی اهتمام جدی داشته و عملکرد دانشگاه گویای آن است.


وی اظهار کرد: دانشگاه‎‌های ما باید در گام دوم انقلاب بتوانند به‌صورت استانی با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای به پرورش استعداد‎ها و ایجاد بستر مناسب برای توسعه مناطق پرداخته و مشکلات مربوط به منطقه خود را  برطرف کنند.



معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کارایی و بهره‎وری مستلزم درست اندیشیدن و برنامه‌ریزی صحیح است، گفت: با رویکرد ایثار و شهادت و عشق به رهبری و نظام فعالیت‌های فرهنگی شدنی است  و در دانشگاه آزاد اسلامی  باید دغدغه‌های  مقام معظم رهبری را در بعد علم و دانش و فرهنگ پیاده کنیم.


حیدری عنوان کرد: گسترش شرکت‎‌های دانش‌بنیان در دانشگاه با ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان و فارغ‎التحصیلان مورد نظر باشد. باید در مسیر کاهش وابستگی به شهریه گام برداشت و برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‎ای برنامه‌ریزی کنیم.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم در این شورا اظهار کرد: پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز تاکنون مبلغ یک میلیون تومان متبرک امام خمینی بوده است.


سلطانعلی میر با بیان موانع موجودی که حرکت دانشگاه آزاد اسلامی را کند کرده عنوان کرد: این دانشگاه با منابع مردم ایجاد شده و نباید بدون توجه، حرکت روبه رشد دانشگاه را کند کرد.


وی با بیان اینکه تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سایر ارگان‌ها در این استان به نحو مطلوب برقرار است با ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در سایر حوزه‌ها به بیان اهداف آینده پرداخت.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته