دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 18:26
با میزبانی واحد تنکابن؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری قهرمان مسابقات فوتسال مازندران شد

تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی واحد ساری با غلبه بر تیم نور در بازی نهایی قهرمان جام زنده‌یاد داود داودی و مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.
کد خبر : 417972
3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنکابن، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور 11 تیم به میزبانی واحد تنکابن در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران برگزار شد.


عباس رحیمی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تشکر از تیم‌های شرکت‌کننده و عوامل اجرایی و برگزارکننده مسابقات گفت: مسابقات فوتسال کارکنان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن باهدف تقویت روحیه ورزشی و نشاط بین کارکنان واحدهای استان و مطابق با اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


رحیمی اظهار کرد: پس از پایان دور گروهی رقابت‌ها، چهار تیم ساری، نور، نوشهر و قائمشهر به دور نیمه‌نهایی راه یافتند و در نهایت تیم‌ ساری با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم پرقدرت نور گذشت و قهرمان شد.


قهرمان وزنه‌برداری آسیا و رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مازندران افزود: مسابقات فوتسال کشوری کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، آذرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران در واحد قائمشهر برگزار خواهد شد و منتخبی از بهترین بازیکنان این دوره به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.


در پایان کمیته فنی مسابقات محمد دهقان از تیم ساری را به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب کرد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته