دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 12:46
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سوادکوه:

نماز محور اصلی اتصال رزمندگان به خداوند بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سوادکوه با بیان اینکه باور قلبی، ایمان و نیت خالص رزمندگان در دنیای اُخروی‌شان نقش دارد که موجب موفقیت و پیروزی آنان در جنگ شد، گفت: نماز محور اصلی اتصال رزمندگان به خداوند بود.
کد خبر : 417861
IMGwww_9755.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سوادکوه، حجت‌الاسلام حمیدرضا حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اسارت اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) که با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد سوادکوه برگزار شد با بیان اهمیت و جایگاه جهاد در اسلام اظهار کرد: آنچه در جهاد مهم بوده، جهاد فی‌سبیل‌‌الله است که جهاد علمی، جنگ سخت و جنگ نرم را شامل می‌شود.


وی با بیان اینکه باید همانند شهدا معرفت الهی پیدا کرده و این عزیزان را در زندگی الگو قرار دهیم، اضافه کرد: رزمندگان اسلام به نیت قربه‌الی‌الله وارد میدان جنگ و مبارزه حق علیه باطل شدند و آن را برای خود تکلیف می‌دانستند.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران سوادکوه با بیان اینکه باور قلبی، ایمان و نیت خالص رزمندگان در دنیای اُخروی‌شان نقش دارد که موجب موفقیت و پیروزی آنان در جنگ شد، بیان کرد: نماز محور اصلی اتصال رزمندگان به خداوند بود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته