دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 10:22
با شعار آموزش، مهارت و اشتغال؛

زنگ گردشگری در کاشان نواخته شد

زنگ گردشگری با شعار آموزش، مهارت و اشتغال و راه‌اندازی رشته گردشگری در کاشان نواخته شد.
کد خبر : 417797
637d456d-d92c-4374-950b-78197b7a8688.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، حسین مقنی مدیر آموزش و پرورش کاشان صبح امروز همزمان با هفته گردشگری در هنرستان دخترانه دستمالچی کاشان با به صدا درآوردن زنگ گردشگری اظهار کرد: آیه «قل سیروا فی الارض» به ما یادآوری می‌کند که گردشگری یک امر الهی است.


وی عنوان کرد: تا آموزش و پرورش مسئله و دغدغه تمام ادرات و مردم قرار نگیرد در امر مهم تعلیم و تربیت راه به جایی نخواهیم برد، چنانکه با مساعدت همگان یک مهر خوب را آغاز کردیم و همچنان دست یاری خود را به سوی تمام دلسوزان این عرصه دراز می‌کنیم.


مدیر آموزش و پرورش کاشان ادامه داد: دارالشهدا و دارالمؤمنین کاشان شهری تاریخی و توریستی  بوده و ایجاد رشته گردشگری در آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها امری لازم و اجتناب ناپذیر است و  کمک خوبی به امر اشتغال و اقتصاد خانوار می‌کند.


در ادامه عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه کاشان نیز گفت: روزگاری نه چندان دور در شهرهای دیدنی مانند کاشان منتظر ورود یک گردشگر بودیم؛ اما امروزه شاهد استقبال بی نظیر گردشگران جهانی از مکان‌ها و ابنیه تاریخی کاشان هستیم.


مهران سرمدیان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان نیز در ادامه گفت: الان گردشگران یک و نیم روز در کاشان اقامت دارند که باید با همتی بزرگ این مدت را به سه روز افزایش دهیم؛ چراکه معتقدیم گردشگری دستوری قرآنی و دینی است و چه بسیار مشکلات و تبلیغات ناجوانمردانه دشمنان با این مهم پاسخ داده می‌شود.


انتهای کلام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته