دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1394 - 09:23
دوخبر/

رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد واحد اهرم تصویب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم از تصویب دومین رشته این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.
کد خبر : 41759

محمود قدرتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های متعدد به عمل آمده، رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار در مقطع کارشناسی ارشد تصویب و در لیست رشته محل‌های دانشگاهی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.


وی افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون مقطع کارشناسی ارشد در مجموعه مهندسی کامپیوتر می‌توانند با مراجعه به پایگاه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و با ورود به بخش سامانه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۴، نسبت به انتخاب این رشته اقدام کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد واحد اهرم گفت: کد رشته مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار در مقطع کارشناسی ارشد ۴۱۰۰۲ و کد واحد دانشگاهی اهرم ۵۱۶ است.


وی در پایان افزود: متقاضیان و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۱۳۳۱۵۰۰ تماس بگیرند.


قدرتیان: تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، به همراه امام جماعت این دانشگاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان، با حضور در منزل پدری شهید پاکیزه، از شهدای دانشجوی شهرستان تنگستان، با خانواده این شهید ابراز همدردی و دلجویی کردند.


قدرتیان اظهار کرد: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم این شهیدان خدمت کنیم.


وی گفت: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظامی مقدس جمهوری اسلامی دارند و هر چند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال میهن گذشتند اما یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف آرمانی انقلاب موج میزند و می‌شود ادعا کرد که هنوز آرمان‌های شهداست که مارا به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.


قدرتیان ادامه داد: زمانی نظام به رشادت جوانان این مرز و بوم نیاز داشت و خانواده‌های این عزیزان بدون چشم داشتی فرزندان خود را راهی میدان نبرد کردند تا امروز امنیت این مرز و بوم را شاهد باشیم.


قدرتیان با توجه به اینکه وظیفه امروز و همه لحظه ما، سرکشی به خانواده ایثارگران و شهداست، متذکر شد: اگر ایثارگری این عزیزان نبود کشور ما امروز سرنوشتی همانند، عراق و افغانستان را داشت ولی به برکت حضور به موقع آنان در میادین دفاع مقدس، خاطری امن همه ملت ایران رقم خورده است.


وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا، وجود امام خمینی(ره) در دوران انقلاب و پس از آن و همچنین رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، امروز توانسته‌ایم در برابر هجمه دشمنان سربلند و پیروز شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته