دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 13:11

برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری به‌دلیل اخلال در فروش محصولات ایران خودرو بازداشت شد

مصطفی خان‌کرمی قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو و برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری بازداشت شد و پرونده وی در دادسرای ویژه کارکنان دولت مفتوح است.
کد خبر : 417400
13980703000434_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی خان‌کرمی قائم مقام سابق فروش ایران خودرو درحالی که در محل کار خود بود بازداشت شد؛ فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برعهده خان‌کرمی بود و این فرد به موجب اینکه قائم مقام فروش شرکت ایران خودرو بود، در حوزه بازاریابی فروش و امور مشتریان فعالیت می‌کرد.


چندی پیش نیز هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو به‌دلیل تخلف در پیش فروش محصولات ایران خودرو از سمت خود برکنار و بازداشت شد.


نوع فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مدتی است که موجب ناراحتی مردم شده است و پرونده‌های قضائی نیز در این خصوص تشکیل شده و شرکت ایران خودرو در حوزه فروش اینترنتی محصولات، حدود 80 درصد اقدامات خود را فقط توسط 20 نمایندگی انجام می‌داد که تخلفی محرز محسوب می‌شود.


بازداشت مصطفی خان‌کرمی قائم مقام سابق فروش ایران خودرو و برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری در خلال برگزاری دادگاه متخلفان خودرویی گواه این موضوع است که این فرد نیز زمینه بروز تخلفات گسترده در حوزه پیش فروش محصولات شرکت مذکور را فراهم کرده است.


 پرونده خان‌کرمی اکنون در دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت مفتوح است.


بعد از بازداشت خان‌کرمی، محسن ناقدی برادران به جای وی، منصوب و کار خود را با عنوان قائم مقام شرکت ایران خودرو آغاز کرد.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران خودرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته