دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 10:48
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب خبر داد؛

برپایی موکب حسینی در دانشگاه آزاد اسلامی میناب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از برپایی موکب قمر بنی‌هاشم(ع) در ورودی این واحد دانشگاهی برای آمادگی دانشجویان و استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 417318
1200003.jpg

حمید باقری دهبارز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در میناب از افتتاح موکب قمر بنی‌هاشم(ع) در ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب برای آمادگی دانشجویان و استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.


وی، هدف از راه‌اندازی این موکب را انجام خدمات رفاهی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) عنوان کرد و گفت: زائرانی که از این مسیر به سمت کربلای معلی حرکت می‌کنند، می‌توانند در این ایام از خدمات رفاهی موکب برخوردار باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اضافه کرد: اربعین حسینی تجلی قدرت حسینی است که روح عزت و آزادگی را نه‌فقط در وجود شیعیان؛ بلکه در کالبد جامعه بشری تزریق می‌کند و دل‌ها را جلا می‌بخشد.


باقری دهبارز با بیان اینکه هر موکب نقش مجلس عزای حسینی را دارد، عنوان کرد: خدمت به سرور و سالار شهیدان، خدمات به همه شیعیان روی زمین بوده و این سعادتی است که امروز نصیب دانشگاهیان واحد دانشگاهی میناب شده است.


وی از دانشجویان موکب قمر بنی‌هاشم(ع) خواست تا با رعایت اخلاق حسنه و خدمت‌رسانی خالصانه و به‌موقع چراغ مجلس عزاداری امام حسین(ع) را به همواره روشن نگه دارند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته