دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 09:34
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد رودان خبر داد؛

برگزاری آیین خاطره‌گویی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رودان از برگزاری آیین خاطره‌گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 417310

مهدی پرورش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در رودان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزاری آیین خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس و یادآوری آن دوران به نسل جدید دانشگاهی است که این مراسم با حضور کارکنان و دانشجویان در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی رودان برگزار شد. 


وی، هدف از برگزاری این آیین را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به هجمه وسیع فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، بیان رشادت‌های رزمندگان و تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آگاه‌سازی نسل جوان را به پیشینه فاخر نظام اسلامی به همراه داشته باشد و به نوعی آنان را مقابل تهدیدات فرهنگی و مخاطراتی که در این جنگ وجود دارد تا حد قابل‌ توجهی واکسینه کند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی رودان اضافه کرد: آیین خاطره‌گویی دفاع مقدس در طول سال تحصیلی و در مناسبت‌های مختلف انقلابی با مشارکت دانشجویان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته