دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 09:37
دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی البرز خبر داد؛

پایان داوری بیش از 3 هزار اثر جشنواره هنر و ادبيات دينی و پژوهشی قرآن و عترت

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از پایان داوری بیش از 3 هزار اثر جشنواره هنر و ادبيات دينی و پژوهشی قرآن و عترت در 22 رشته پژوهشی، ادبی و هنری و تولید نرم‌افزار با موضوع قرآن و عترت خبر داد.
کد خبر : 417302
داوری آثار جشنواره (3).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، سیده مه‌لقا هاشمی اظهار کرد: داوری بیش از 3 هزار اثر قرآنی در  سه بخش پژوهشی، ادبی و هنری و در رده‌های استادان، کارکنان و دانشجویان که از تیر 98 از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به دبیرخانه برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در واحد کرج ارسال شده بود به پایان رسید. 


دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی البرز افزود: در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان میزبان بيست و چهارمين جشنواره هنر و ادبيات ديني و پژوهشی قرآن و عترت، دبیرخانه این جشنواره در واحد کرج تشکیل شد و آغاز به کار کرد.


وی ادامه داد: آثار ارسالی از سراسر کشور به همت مسئولان قرآنی و دبیران شورای قرآن و عترت استان‌ها جمع‌آوری و به واحد کرج ارسال شد که پس از مراحل تفکیک و طبقه‌بندی آثار توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی (کانون قرآن و عترت) داوری آثار از اوایل مرداد 98  با همکاری 22 نفر از استادان خبره و باتجربه آغاز شد.


دبیر کانون قرآن و عترت واحد کرج درباره انتخاب داوران گفت: این داوران متخصص با تأیید معاونت دانشجویی و فرهنگی (حوزه فعالیت‌های قرآن وعترت) از دانشکده‌های الهیات، ادبیات، فنی، معاونت پژوهشی و روابط عمومی دانشگاه و نیز از میان استادان انجمن خوشنویسان و حوزه هنری استان البرز انتخاب شدند و مسئولیت هیأت داوران را نیز معاونت آموزشی واحد کرج برعهده داشت.


هاشمی درباره روند داوری این آثار اظهار کرد: با حضور هیئت داوران، معاون آموزش و معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج، جلسه‌ای به منظور نظارت، دقت و نحوه  امتیازدهی به آثار و ارائه فهرست و شاخص‌های داوری تشکیل شد و طی آن پس از توضیحات لازم درباره روند داوری و شاخص‌های آن بر داوری عادلانه و ارائه به موقع نمرات تأکید شد.


وی گفت: داوری آثار پس از طی مراحل مختلف به پایان رسید و آثار انتخابی از سوی هیئت‌های داوری اعلام شد که در مراسم اختتامیه که آبان 98 برگزار خواهد شد، تجلیل خواهند شد.


انتهای پیام/ 4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته