دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1398 - 23:15
آیت الله جنتی:

رهبر انقلاب، قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده‌اند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب اسلامی قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده‌اند.
کد خبر : 417292
3.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از صداوسیما، آیت‌الله جنتی اظهار کرد: وظیفه ماست مطالبی که ایشان می‌فرمایند که مطالب سرنوشت سازی است برای مردم تشریح کنیم تا شبهاتی که دراین‌باره هست و حرف‌های نامربوطی زده می‌شود رفع شود.


وی گفت: ایشان قاطعانه در مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ایستاده‌اند.


رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ضربه‌هایی که دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن می‌خورند بی‌اثر نیست.


آیت‌الله جنتی گفت: دشمنان می‌فهمند که رهبر معظم انقلاب اسلامی منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد این‌ها را باید به مردم گفت و تشریح کرد و افکار معظم له را در بین مردم منتشر کرد.


وی افزود: افزون بر اینکه صداوسیما، رسانه‌ها و نشریات این مطالب را منتشر می‌کنند باید مردم از زبان ما هم این مطالب را بشنوند.


رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه قاطعانه فرمودند هیچ‌کس حق ندارد و نباید با دشمن مذاکره کند و این موجب شد کسانی که احتمال بود پشت پرده حرف‌هایی بزنند یا قراردادی ببندند یا محبتی بکنند و چراغ سبزی به آن‌ها نشان دهند قطع امید کنند.


آیت‌الله جنتی گفت: ناظران ما نظارت می‌کنند که کسی از سیاست‌های رهبری تخطی و خلاف آن عمل نکند.


وی با بیان اینکه عده‌ای باور نکرده‌اند که آمریکا دشمن ماست افزود: باید به دیده دشمن به آمریکا نگاه شود نه با دیده دوست یا بی‌طرف و باید باور شود آمریکا دشمن ماست.


رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به دلایلی نمی‌توانم شبهه‌هایی را که برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می‌شود بیان کنم اما اینکه مشکلاتی ایجاد می‌شود برخی کارها پیش نرفته و وضع معیشتی و اقتصادی مردم این‌گونه است این‌ها کار قوه مجریه است که به فقرا و بیکاران برسد و تولید را رونق دهد.


آیت‌الله جنتی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید بسیار صحبت کرده‌اند و وظیفه قوه مجریه است که رونق تولید ایجاد کند مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون‌گذاری دارد و قوه قضاییه هم که مسئول قضاوت است.


وی گفت: کسی که دست‌اندرکار‌است و اگر بخواهد می‌تواند کار کند قوه مجریه است زیرا امکانات مالی و منابع انسانی کشور کم نیست و دولت باید نقدینگی کشور را به سمت تولید سوق دهد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته