دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر عنوان کرد؛

رفع مشکلات آموزشی و مالی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر با قدردانی از دانشجویان شاهد و ایثارگر رفع مشکلات آموزشی و مالی آنان را یکی از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.
کد خبر : 417279
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نیک‌شهر، نشست صمیمی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر با دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و غبارروبی مزار شهدا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور  مسعود رئیسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر و احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیک‌شهر برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر در این نشست با گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگر اظهار کرد: اجر خانواده شهدا و ایثارگر کمتر از اجر شهدا و ایثارگران نیست و دانشجویان باید یادگاران صدیقی برای شهدا و ایثارگران باشند.


رئیسی با قدردانی از دانشجویان شاهد و ایثارگر رفع مشکلات آموزشی و مالی دانشجویان شاهد و ایثارگر را یکی از اولویت‌های کاری خود دانست.


امام جمعه شهرستان نیک‌شهر نیز با بیان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام  در دوران دفاع مقدس  از فرزندان  شاهد و ایثارگر به‌عنوان کسانی که می‌توانند الگوی مقاومت برای نسل جوان بعد از دوران دفاع مقدس باشند یاد کرد و از دانشجویان شاهد و ایثارگر خواستار ادامه راه شهدا و ایثارگران شد. 


فرشید بلیده نماینده دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز به بیان  مشکلات سایر دانشجویان و دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداخت و خواستار رفع مشکلات و موانع از مسئولان دانشگاه شد و در پایان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان درباره برگزاری این نشست تشکر کرد. 


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته