دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 05:00
عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با آنا:

رئیس دانشگاه فرهنگیان با فرد هتاک به عزاداری حسینی برخورد قاطع کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دانشگاه فرهنگیان باید با مسئول هتاک این دانشگاه برخورد قاطع و جدی کنند.
کد خبر : 417231
65.jpg

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره مسکوت ماندن پرونده خدیجه گلین‌مقدم مسئول هتاک دانشگاه فرهنگیان گفت: باید با آن مسئولی که به عزاداران حسینی اهانت کرده اقدام قاطعی صورت بگیرد.



بیشتر بخوانید:


سقوط فرهنگی در دانشگاه مولد فرهنگ/ توهین یکی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان به عزاداران حسینی!



وی افزود: دانشگاه فرهنگیان، تربیت‌ کننده معلمان و افراد تأثیرگذار در عرصه علم و فرهنگ است و کسی که در آن دانشگاه مسئولیت دارد نباید مقدسات مردم را زیر سؤال ببرد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران دانشگاه فرهنگیان باید با مسئول هتاک این دانشگاه برخورد قاطع و جدی کنند.



بیشتر بخوانید:


مسئول هتاک جوابیه داد/ اصرار گلین مقدم بر توهین به هیئات عزاداری/ پاسخ آنا به اظهارات معاون مدیرکل پژوهشی دانشگاه فرهنگیان



خدیجه گلین مقدم معاون مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در دهه اول ماه محرم در صفحه شخصی اینستاگرام با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی، آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست!



انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته