دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 15:09
فرماندار شهرضا:

دانشگاه‌ها بايد در خط مقدم توسعه حركت كنند

فرماندار شهرضا تأكيد کرد: دانشگاه‌ها بايد در خط مقدم توسعه حركت كنند؛ چراکه اين مهم، نياز اساسی امروز جوامع محسوب می‌شود.
کد خبر : 416996
IMG_4181.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرضا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به همراه اعضای هیئت رئیسه با فرماندار جدید شهرستان شهرضا دیدار  و گفتگو کردند.


در اين ديدار ناصر اسدی فرماندار شهرستان شهرضا با تشكر و قدردانی از حضور رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به همراه هيأت رئيسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا دانشگاهی علمی و معتبر است كه بحمدالله رشد و پيشرفت علمی آموزشی جامعه را رقم زده است. 


فرماندار شهرضا با تأكيد بر اينكه شهرستان شهرضا نياز به توسعه دارد و همه بايد با همدلی و همراهی مسير توسعه را هموار کنيم، افزود: دانشگاه‌ها بايد در خط مقدم توسعه حركت كنند و اين نياز اساسی امروز جوامع محسوب می‌شود.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در جوامع شهری نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی ايفا می‌كند.


در ادامه فرید نعیمی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا  با بیان ظرفیت‌ها  و توانمندی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و گفت: هدف دانشگاه توسعه و بالندگی و ایجاد روحیه کارآفرینی در مجموعه ادارات شهرستان است و اين امر مهم با تلاش و پشتكار و ارائه راهكارهای عقلاني به سرانجام خواهد رسيد.


نعیمی نياز به توسعه‌يافتگی را ركن اصلی جوامع پيشرفته دانست و گفت: اين مهم حاصل نيروهای كارآمد و مجربی است كه با چشم‌انداز روشن حركت هدفدار خود را با برنامه دنبال می‌کنند.


این مقام دانشگاهی به بیان نقش و رسالت دانشگاه در سرنوشت دانش آموزان شهرستان پرداخت و گفت: این دانشگاه با دعوت از هزار و 300 دانش‌آموز پایه دوازدهم تحصیلی در برنامه «یک شب در دانشگاه» که با حضور والدین دانش‌آموزان برگزار شد، رسالت خود را در تعیین و انتخاب رشته دانش‌آموزان به انجام رساند.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا اظهار کرد: این دانشگاه ظرفیت مناسبی برای پيشرفت‌های بزرگ و درخور شأن دارد؛ بنابراین با اين بينشی كه در پيش خواهيم گرفت به بهترين نحو برنامه های خود را عملياتی خواهيم کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته