دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 15:29
با آغاز بهار تعلیم و تربیت؛

زنگ مدارس سما در اردبیل نواخته شد

همزمان با مدارس سراسر كشور و با آغاز بهار تعلیم و تربیت، زنگ مدارس سما در اردبیل به صدا درآمد.
کد خبر : 416979
1200a.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل،  همزمان با مدارس سراسر كشور و با آغاز بهار تعلیم و تربیت، زنگ مدارس سما در اردبیل به صدا درآمد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سما كه با حضور دانش آموزان و اولیای آنها برگزار شد، اظهار كرد: ذات دانش آموزان پاک است و این وظیفه ما را دو چندان می‌کند و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پشتیبان مدارس سما تلاش خود را خواهد کرد تا دانش‌آموزان در این مدارس از همه امکانات بهره‌مند شوند.


اسحاق رسولی با تبریك بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنید که هیچ کس جرئت مقابله با آن را ندارد؛ چراکه افراد زیادی فداكاری كرده و در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شهید شده‌اند و امروز امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای والامقام است.


وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان این كشور معرفی كرد و افزود: از معلمان و مدیران مدارس سما انتظار داریم به‌عنوان یک دوست دانا در کنار دانش‌آموزان باشند و در اجرای این وظیفه سنگین و آینده ساز مانند گذشته تلاش و ایثار کنند.


رسولی با بیان اینكه نگرش به مدرسه با گذشته متفاوت است، گفت: مدرسه خانه دوم دانش‌آموزان است و باید احساس آرامش با ایجاد محیطی سالم، امن، بانشاط و سرشار از شوق و انگیزه برای دانش‌آموزان فراهم شود.


وی تصریح كرد: مدارس باید از روش‌های سنتی و تك‌بعدی خارج شود و به مدرسه كسب مهارت‌های زندگی تبدیل شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به تغییرات محیطی كه در ساختمان سما انجام شده نیز اشاره و خاطرنشان كرد: دانش‌آموزان در یک محیط شاد، زیبا و بدون استرس از یادگیری لذت می‌برند و در‌ كنار معلمان دلسوز طعم یادگیری را در محیطی آرام تجربه می‌كنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته