دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 11:45
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه:

سما برای سایر مدارس الگو شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: تأکید بر کیفی‌سازی مدارس سما باعث شده بیشتر خانواده‌ها به این مدارس رو بیاورند به‌نحوی که مدارس سما تبدیل به یک الگو شده است.
کد خبر : 416908
c5784654-cab2-4d56-b40b-56e14989126e.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه، محمود صباحی‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس سما با تأکید بر کیفی‌سازی در راستای رضایت‌مندی خانواده‌ها اظهار کرد: توجه ویژه به کیفیت آموزشی در کنار تجهیز امکانات مناسب در مقطع ابتدایی یک سرمایه‌گذاری علمی برای آینده کشور است.


وی تصریح کرد: تأکید بر کیفی‌سازی مدارس سما باعث شده بیشتر خانواده‌ها به این  مدارس رو بیاورند به‌نحوی که مدارس سما تبدیل به یک الگو شده است.


صباحی‌زاده استقبال از پیش‌دبستانی و مدارس سما را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: به لحاظ ساختاری و فراهم‌بودن امکانات کافی و جذب معلمان باتجربه، استقبال خانواده‌ها برای ثبت‌نام دور از انتظار نبود و همه تلاش خود را برای برآورده‌کردن انتظار خانواده‌ها به کار خواهیم بست.


رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه خاطرنشان کرد: سما از خانواده دانشگاه آزاد ماست و توجه ویژه مسئولان دانشگاه به مدارس سما موجب دلگرمی است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته