دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 09:38
سردار رحیمی در مراسم نواختن زنگ مهر:

پلیس تمام تلاش خود را برای تامین امنیت انجام می دهد

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت انجام می‌دهد و از ساعت ۵ صبح امروز نیز در مقرهای از پیش تعیین‌شده حضور یافته تا امنیت و آرامش را برای اول مهرماه روز بازگشایی مدارس فراهم کند.
کد خبر : 416870
25183700.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین رحیمی که صبح امروز با حضور در مدرسه ابتدایی تقواپیشگان در مراسم نواختن زنگ مهر شرکت کرد، با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و به این موضوع افتخار می‌کند گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت انجام می‌دهد و ماموران همانطور که در شب گذشته در خیابان‌ها حضور داشتند، از ساعت ۵ صبح امروز نیز در مقرهای از پیش تعیین‌شده حضور یافته تا امنیت و آرامش را برای اول مهرماه روز بازگشایی مدارس فراهم کنند.
وی ادامه داد: ماموران ناجا ادامه دهنده راه شهدا هستند و شهدا را الگوی خود می دانند. امروز نیز هجمه‌های گسترده‌ای علیه کشور ما صورت می‌گیرد اما با درایت رهبری و بصیرت مردم همه حیله‌های دشمنان خنثی خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: مدعیان حقوق بشر فقط ادعای حمایت از حقوق مردم را دارند، چراکه وزیر امور خارجه کشور ما به یکی از همین کشورها سفر کرده بود اما به او اجازه نمی‌دادند حتی از محل سکونتش برای انجام مصاحبه خارج شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و اثبات این موضوع هم در اعمالشان مشخص است.
انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته