دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 16:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار:

مسئولان با الگو‌برداری از دفاع مقدس عرصه را برای جوانان بازکنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: مسئولان با الگوبرداری از تجربیات دفاع مقدس عرصه را برای جوانان بازکنند.
کد خبر : 416808
IMG_9754.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار، داریوش حمیدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و پاسداشت هفته دفاع مقدس در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با بیان اینکه قدرت موشکی امروز ما حاصل اعتماد مسئولان دوران دفاع مقدس به جوانان است، اظهار کرد: مسئولان با الگوبرداری از تجربیات دفاع مقدس عرصه را برای جوانان بازکنند.


وی گفت: همت، ایمان و عزم راسخ امام و امت در روزهای جنگ، چشمان دنیا را چنان خیره کرد که امروز هم اتاق فکر سیاسیون و تحلیل‌گران دنیا از تحلیل آن روز‌ها عاجز و حیرانند و با اینکه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، نمی‌توانند ندای آزادی‌خواهی و حمایت مردم از مستضعفان عالم را خاموش کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با بیان اینکه اقتدار و ایستادگی امروز ما از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، افزود: این ایستادگی به یمنی‌ها هم این احساس را انتقال داده که در برابر آل سعود و امارات و آنهایی که آمریکا پشت سرشان است، مقاومت کنند.


حمیدی داشتن روحیه بسیجی و جهادی در همه ارکان کشور و به‌خصوص در امور جاری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این که انسان برای رسیدن به مقصد، سر از پا نشناسد و شب و روز نداشته باشد و اگر مانعی دید مأیوس نشود و مصمم‌تر شود که مانع را از راه خارج کند.


وی حل مشکلات اقتصادی جاری کشور را در گرو اعتماد صنعت به دانشگاه برشمرد و افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت هیئت علمی جوان و نخبه و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، مصمم است گام مؤثر و بلندی را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و به‌ویژه رونق تولید و کاهش وابستگی به کشور های بیگانه بردارد.


در ادامه مراسم شهید زنده جانباز حجت‌الاسلام قنبر‌علی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار به بیان خاطراتی از شهیدان محسن پلنگی، سید عباس رضوی و سید عباس علیزاده از هم رزمان خود در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: که رزمندگان دفاع مقدس در سخت ترین شرایط آن زمان از تحصیل علم غافل نبودند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته