دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 16:07
با حضور مسئولان؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور مسئولان دانشگاه و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر : 416781
IMG_4931.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی واحد اردبیل كه عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار كرد: راهی كه جوانان بسیجی انتخاب كرده‌اند، راه سعادتمندی در دنیا و آخرت است.


وی تصریح كرد: بسیاری از شخصیت‌های نظام و افراد مؤثر در نظام در بسیج دانشجویی پرورش پیدا می‌كنند و مملكت اسلامی ایران با فرهنگ بسیجی به آرمان‌های خود راه یافته و شكوهمند و سرافراز راه خود را ادامه می‌دهد.


رسولی اعتقاد ملت ایران به نهضت امام حسین(ع) را اعتقادی عمیق توصیف و تصریح كرد: جامعه ما ادامه‌دهنده نهضت حسینی است و با یكپارچگی و انسجام در مقابل زیاده‌گویی‌های استكبار جهانی ایستاده است.



بسیج دانشجویی پیشران تحقق اهداف انقلاب است


پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز بسیج دانشجویی را پیشران تحقق اهداف انقلاب دانست و بیان كرد: انقلاب اسلامی ایران هر موفقیتی را که كسب كرده است، به خاطر فرهنگ دفاع مقدس و حركت جهادی است.


وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر رویكرد بسیج دانشجویی نقش‌آفرینی برای حل چالش‌های نظام و رویكرد كادرسازی نیروهای تراز انقلاب است.


در این مراسم رضا احمدیان به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد اردبیل معرفی و از تلاش‌های میلاد بیغاله قدردانی شد.


 




انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته