دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 15:27
سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی:

تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات کنتینانتال راه یافت

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به کسب مقام قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: به جهت کسب این مقام فدراسیون دوچرخه‌سواری ج.ا.ا سهمیه مسابقات برون‌مرزی را به دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کرد.
کد خبر : 416556
53e44bfa-199b-4355-ab21-577e5609479d.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز علی زنگ‌آبادی سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور سال 98 را به جوانمرد مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.


کمال جوانمرد سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: اعضای این تیم که از سرمایه‌های دانشگاه به شمار می‌آیند، دانشجویان و جوانان جویای نامی هستند که توانستند تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه را تشکیل دهند. آن‌ها با رسیدن به‌عنوان قهرمانی پاسخ اعتماد دانشگاه را دادند و به‌خوبی واژه توانستن را صرف کردند. تیمی که با کمترین امکانات و پشتوانه مالی و در کمترین زمان ممکن تشکیل شد ولی با اتکا به پروردگار متعال و نیروی جوانی و نشاط و بالندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و با کادر فنی مجرب به موفقیت رسید.


وی افزود: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به بلوغ کامل رسیده است، به‌طوری‌که امروزه نقش مؤثری در ورزش کشور ایفا می‌کند و به‌عنوان بازوی پرتوان ورزش کشور به شمار می‌آید.


علی زنگ‌آبادی قهرمان اسبق آسیا ضمن تقدیر و تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی که پس از چند سال دوری مجدداً در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور حضور پیدا کرد، اظهار امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی خون تازه‌ای به لیگ دوچرخه‌سواری کشور تزریق کرده است.


وی افزود: به جهت کسب این مقام فدراسیون دوچرخه‌سواری ج.ا.ا سهمیه مسابقات برون‌مرزی را به دانشگاه آزاد اسلامی اهدا کرد، تا این تیم بتواند به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کنتینانتال حضور پرفروغی داشته باشد.


گفتنی است زنگ‌آبادی رئیس اسبق فدراسیون دوچرخه‌سواری که نخستین مدال طلای دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های آسیایی را در رشته دوچرخه‌سواری در کارنامه خود دارد،


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: کمال جوانمرد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته