دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1398 - 00:15
لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان در اندیشه صدرنشینی/ تلاش هفت تیم برای کسب نخستین پیروزی در لیگ

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز هفت بازی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 416271
photo_2019-08-29_20-19-22.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته چهارم امروز هفت بازی برگزار می‌شود. دو تیم پرسپولیس و استقلال هم روز یک‌شنبه هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت.


بازی‌های امروز هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:


تراکتور-گل‌‌گهر سیرجان 


نخستین بازی این هفته بین دو تیم تراکتور و گل‌گهر سیرجان است. این دو تیم از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم می‌‌روند. تیم تراکتور با هدایت مصطفی دنیزلی از سه بازی گذشته، یک برد و دو تساوی به‌دست آورده و هم‌اکنون با کسب پنج امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. شاگردان دنیزلی در بازی گذشته مقابل ذوب‌آهن به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.


تیم گل‌گهر سیرجان در بازی گذشته خود مقابل پارس جنوبی به میدان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم گل‌گهر از سه بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تنها سه تساوی کسب کرده و هیچ برد و باختی تاکنون نداشته است. این تیم در حال حاضر با کسب سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.


تراکتوری‌ها تلاش می‌کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنند، البته با توجه به این‌که تیم گل‌گهر هم تاکنون هیچ‌ بردی نداشته از همین روی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا به نخستین پیروزی در لیگ برتر برسد. 


شهر خودرو- فولاد 


دومین بازی امروز بین دو تیم شهر خودرو و فولاد است، این بازی ساعت 19 برگزار خواهد شد. شهرخودرو بازی گذشته مقابل ماشین‌سازی را با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شده است و در حال حاضر با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 


در آن طرف میدان تیم فولاد در بازی گذشته مقابل سپاهان به میدان رفته که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  فولادی‌ها هم‌اکنون با دو تساوی و یک باخت و هم‌چنین کسب دو امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارند. 


شاگردان گل‌محمدی از ابتدای فصل نتایج قابل قبولی کسب کردند و به نظر می‌رسد فولادی‌ها در بازی امروز کار سختی پیش‌رو دارند.


پارس‌جنوبی- سایپا


سومین بازی این هفته بین دو تیم پارس‌جنوبی و سایپا است. این بازی ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. تیم پارس‌جنوبی بازی هفته گذشته مقابل گل‌گهر به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شاگردان کمالوند از سه بازی لیگ برتر، تاکنون دو تساوی و یک باخت به‌دست آورده‌اند و در حال حاضر این تیم با کسب دو امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. 


در طرف دیگر میدان تیم سایپا قرار دارد، این تیم در بازی گذشته مقابل نساجی مازندران با نتیجه چهار بر سه پیروز میدان شد. سایپایی‌ها از سه بازی گذشته، تاکنون دو پیروزی و یک تساوی به‌دست آورده‌اند و با کسب هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند.


با توجه به این‌که تیم پارس‌جنوبی تاکنون هیچ پیروزی به‌دست نیاورده است، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا در این دیدار پیروز میدان باشد و نخستین برد خود را در هفته نوزدهم به‌دست بیاورد. بدون شک این بازی بازی سختی خواهد بود چرا که سایپایی‌ها هم، به‌راحتی سه امتیاز این بازی را از دست نمی‌دهند. 


پیکان- ماشین‌سازی


دیگر بازی امروز دیدار دو تیم ماشین‌سازی و پیکان است. این بازی به‌صورت هم‌زمان با دیگر بازی‌ها  از ساعت 19:30 دقیقه برگزار خواهد شد. شاگردان فرکی در تیم پیکان در بازی گذشته مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفتند که البته به تساوی یک بر یک رضایت دادند. پیکانی‌ها در سه بازی گذشته، با دو باخت و یک تساوی و هم‌چنین کسب یک امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند.


ماشین‌سازی هم در بازی قبل مقابل شهرخودرو، نتیجه را واگذار کرد. شاگردان خطیبی تاکنون یک برد و دو باخت داشتند و با کسب سه امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند.  شاگردان فرکی تا به این‌جا کار هیچ‌ بردی در لیگ برتر به‌دست نیاوردند، از همین روی در بازی امروز همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا به نخستین پیروزی برسند. 


سپاهان- نفت مسجد سلیمان 


دیگر بازی امروز دیدار دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان است. این بازی هم ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. شاگردان قلعه‌نویی در حال حاضر با دو برد و یک تساوی و هم‌چنین کسب هفت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند. سپاهانی‌ها در بازی گذشته مقابل فولاد با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. 


تیم نفت مسجد سلیمان در بازی گذشته خود مقابل استقلال به تساوی یک بر یک رضایت داد. نفتی‌ها تنها سه تساوی در کارنامه خود دارند و هم‌اکنون با کسب سه امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند. 


بدون شک نفتی‌ها در این دیدار تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا یک پیروزی به‌دست بیاورند و سه امتیاز این بازی را کسب کنند، اما در آن طرف میدان سپاهان هم تیم قدرتمندی است و حریف سرسختی محسوب می‌شود و مترصد فرصت است تا با لغزش تیم شهر خودرو، صدر جدول را از آن خود کند.


نساجی مازندران- شاهین شهرداری بوشهر


دیگر بازی این هفته دیدار دو تیم نساجی مازندران مقابل شاهین شهرداری بوشهر است. این بازی هم ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. شاگردان مهاجری در بازی گذشته مقابل تیم سایپا، با نتیجه چهار بر سه شکست خوردند. نساجی‌ها تاکنون یک برد، یک باخت و یک تساوی به‌دست آوردند و با کسب چهار امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند. 


شاهین شهرداری بوشهر هم یک باخت و یک تساوی دارد و با کسب تنها یک امتیاز قعرنشین لیگ است. بدون شک هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی تلاش خواهند کرد.


صنعت نفت آبادان- ذوب‌آهن 


آخرین بازی امروز بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن برگزار می‌شود؛ این بازی ساعت 19:45 دقیقه آغاز خواهد شد.


تیم صنعت نفت آبادان در بازی گذشته مقابل پرسپولیس به میدان رفت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با یک برد، یک باخت و یک تساوی و هم‌چنین کسب چهار امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. 


ذوب‌آهنی‌ها هم در دیدار قبلی خود مقابل تراکتور بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساندند. شاگردان منصوریان در حال حاضر با دو تساوی، یک باخت و هم‌چنین کسب دو امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته