دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 19:00
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان:

توسعه دولت الکترونیک از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید است.
کد خبر : 416209
اصلی_2.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری گیلان، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شورای توسعه مدیریت این استان با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید است، گفت: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت‌رسانی مستمر به شهروندان نقش مؤثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در رأس اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.


وی با تشریح وظایف این کمیته به مقوله برنامه‌ریزی، مستندسازی و تهیه شناسنامه بر ضرورت خدمات الکترونیک دستگاه‌ها و راهبری اجرای برنامه‌ها به عنوان یکی از وظایف کمیته تأکید کرد و افزود: کمیته شهر هوشمند در زیر کمیته توسعه دولت الکترونیک باید تشکیل شود تا شاهد هوشمندسازی خدمات شهری باشیم.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت‌رسانی مستمر به شهروندان نقش مؤثری در روند توسعه دارد، ازاین‌رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در رأس اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.


تنهایی با تأکید بر لزوم برگزاری نشست‌های مشورتی برای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک بیان کرد: هدف از تشکیل این شورا برپایی کانون گفتگو، هم‌اندیشی و هماهنگی برای ایجاد وحدت رویه در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و حذف موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی است.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته