دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 17:09
در حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن؛

سرپرست موقت حوزه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن منصوب شد

سرپرست موقت حوزه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن منصوب شد.
کد خبر : 416183
۲۰۱۹۰۹۱۸_۱۲۵۶۲۸.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  آنا از فریدن، در حکمی از سوی محمدرضا نادری درباغشاهی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن، علی غلامی به عنوان سرپرست موقت حوزه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن منصوب و مراسم معارفه این مسئول نیز در شورای اداری این واحد با حضور استادان و کارکنان برگزار شد.


در این حکم آمده است: نظر به تعهد و دانش جنابعالی و در اجرای نامه شماره 485-۱۴-۹8/ م مورخ 20 شهریورماه 1398 دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به موجب این ابلاغ به مدت سه ماه به عنوان سرپرست موقت حوزه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن منصوب می‌شوید.


در ادامه این حکم تصریح شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی کامل با مراجع ذیربط در سازمان مرکزی دانشگاه و بهره‌گیری از توانمندی سرمایه‌های انسانی دانشگاه توان و کوشش خود را مصروف مصالح و شئونات دانشگاه کنید.


غلامی سابقه مدیرکلی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزستان، دبیری شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و مدیریت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خوزستان را در سوابق کاری خود دارد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: علی غلامی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب