دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر راه: اجازه پروازهای بیشتر برای انتقال حجاج را دریافت نکرده‌ایم

وزیر راه و شهرسازی، درباره آخرین وضعیت انتقال حجاج و اجساد جانباختگان گفت: برای انتقال حجاج ایرانی درخواست مجوز کرده‌ایم ولی تاکنون اجازه پروازهای بیشتر را دریافت نکرده‌ایم. 
کد خبر : 41610

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عباس آخوندی افزود: حدود ۶۴ هزار زائر در عربستان داریم که با ۲۱۸ پرواز از مکه و جده وارد کشور می‌شوند.


وی اضافه کرد: تا شب گذشته حدود هشت هزار و ۵۷۰ نفر با ۲۶ پرواز وارد ایران شده‌اند و بقیه نیز در آستانه ورود به ایران هستند و با مشکل جدی برای انتقال زوار به ایران مواجه نیستیم، البته آماده‌ایم تعداد پرواز‌ها را بیشتر کنیم.


وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مشکلی که در عربستان است با توجه به ایام حج، فرودگاه جده و مدینه شلوغ است و اجازه پروازهای بیشتر را دریافت نکردیم که اگر مجوز دریافت کنیم، سایر حجاج را به سرعت به کشور باز خواهیم گرداند.


آخوندی که به صورت تلفنی در برنامه «تیتر» شبکه خبر شرکت کرده بود، درمورد انتقال پیکرهای جانباختگان فاجعه منا نیز گفت: ما برای انتقال پیکرهای پاک این عزیزان یک هواپیمای پهن پیکر آماده کردیم که به محض گرفتن اجازه فرود، سریعا آن را به جده اعزام می‌کنیم و پیکر عزیزان را وارد میهن می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته