دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 09:56
با حضور در روستاهای محروم بخش دژکرد صورت گرفت؛

خدمت‌رسانی جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی اقلید در مناطق محروم

30 نفر از دانشجویان بسیجی برادر و خواهر گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید به مدت هفت روز از 23 شهریور به مناطق محروم شهرستان اقلید استان فارس اعزام شده‌اند.
کد خبر : 416062
photo_2019-09-17_07-07-33.jpg

محمدرضا قربانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اقلید به خدمت‌رسانی جهادگران واحد اقلید در مناطق محروم اشاره و اظهار کرد: 30 نفر از دانشجویان بسیجی برادر و خواهر گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید به مدت هفت روز از 23 شهریور به مناطق محروم شهرستان اقلید استان فارس اعزام شده‌اند.


وی افزود: جهادگران دانشجو به روستاهای محروم بخش دژکرد رفتند و مهم‌‌ترین فعالیت‌ آنان عمرانی، آموزشی، سازندگی، فرهنگی، بهداشتی و پزشکی بود.


قربانی ادامه داد: در عرصه عمرانی احداث خانه برای یک خانواده سه‌نفره با همکاری بسیج دانشجویی و خیران روستا انجام شد که در این باره دانشجویان تلاشگر، جهادگر و بسیجی دانشگاه به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام  این کار بزرگ و خیر هستند.


در عرصه علمی نیز کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی, ریاضی و ... برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی برگزار شد و در عرصه فرهنگی، کلاس‌های قرآنی، احکام، گل‌سازی, نقاشی و ... توسط دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی این دانشگاه در حال برگزاری است.


در عرصه بهداشتی نیز با برپایی ایستگاه سلامت کنترل فشار خون و قند، مشاوره تغذیه و دیابت و آموزش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، خدمت‌رسانی انجام گرفت.


اردوی جهادی دانشجویان بسیجی واحد اقلید با برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی و حلقه‌های صالحین برای دانش‌آموزان دختر و پسر و مادران آنها در روستاهای محروم بخش دژکرد انجام شده است.


خدمت‌رسانی جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی اقلید در مناطق محروم


جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید نیز با حضور در جمع دانشجویان، از نزدیک بر فعالیت‌های اردوی جهادی جهادگران بسیجی این واحد دانشگاهی نظارت کرد.


وی در این بازدید از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌گرفته قرار گرفت و از فعالیت‌های مخلصانه دانشجویان بسیجی دانشگاه قدردانی کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته