دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 09:59
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا؛

جدال بلندقامتان ایران برابر هند/ تلاش شاگردان ایگور برای رسیدن به جمع 4 تیم

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا امروز ساعت 18:30 به مصاف هند می‌رود.
کد خبر : 416056
_MID1014.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال کشورمان در دومین و آخرین مسابقه دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز ساعت 18:30 دقیقه به مصاف هند می‌رود. بلندقامتان ایران در بازی روز گذشته مقابل چین به میدان رفتند و با پیروزی سه بر صفر شاگردان لوزانو را از پیش رو برداشتند. 


سروقامتان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، تاکنون عملکرد خوبی داشتند. در مرحله اول شاگردان ایگور، سریلانکا و قطر را از پیش رو برداشتند، اما در سومین بازی مقابل استرالیا تیم خوب کار نکرد. کولاکوویچ با وجود اینکه بازیکنان اصلی را به میدان فرستاد اما در نهایت این بازی با شکست ایران به پایان رسید. 


امروز در آخرین مسابقه دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا، ایران مقابل هند به میدان می‌رود. تیم هند هم شرایط مشابه‌ای مانند ایران دارد، آنها در مرحله اول از سد عمان و قزاقستان گذشتند و تنها با یک باخت مقابل تیم چین به مرحله دوم راه پیدا کردند. البته والیبال هند در آسیا جزء تیم‌های شاخص محسوب نمی‌شود و به نظر می‌رسد امروز کار شاگردان ایگور مقابل آنها راحت باشد و با پیروزی برابر هندی‌ها می‌توانند به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته