دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1394 - 11:49

امام جمعه بوشهر: نظارت بر تمامی امور از شاخص‌های مهم مدیریتی هر سازمان، اداره و نهادی است

نماینده ولی فیقه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: نظارت بر تمامی امور یکی از شاخص‌های مهم مدیریتی هر سازمان، اداره و نهادی است.
کد خبر : 41604

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اهمیت آموزش و پژوهش، خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش امروز نیازمند تلاش‌های بیشتری هستیم تا با ارتقای سطح دانایی و توانمندی‌های دیدارکنندگان بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه دهیم.


امام جمعه بوشهر ادامه داد: مدیران باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود از قبیل ایجاد فرصت‌های لازم برای گردهمایی،‌ تبادل نظر و تجربه در فرصت‌های فراغت از کار، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و .... زمینه شکوفایی و بالندگی مجموعه مدیریت خود را زمینه ساز شوند.


وی با تبریک عید سعید غدیر گفت: بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.


صفایی بوشهری ادامه داد: غدیر، عصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است و صرفاً واقعه‌ه‏ای تاریخی نیست. این نام مقدس، عنوان عقیده ما و اساس دین است.


صفایی با توجه به جان باختن مظلومانه حجاج در حادثه منا و عزادار شدن خانواده هایی که مشتاقانه منتظر بازگشت عزیزان خود بودند: داغ این ننگ تا ابد بر پیشانی مسئولان حکومتی و رژیم عربستانی خواهد ماند و موجب انزجار تمامی نسل‌ها از آنان می‌شود

وی مقصود واقعه غدیر را بیان مقام و جایگاه امیرالمؤنین علی بن ابی طالب دانست و تصریح کرد: در تاریخ اسلام، غدیر و امامت همان اندازه اهمیت دارد که روز مبعث؛ زیرا غدیر، امامت را به وجود آورد و ادامه رسالت بود.


صفایی با توجه به جان باختن مظلومانه حجاج در حادثه منا و عزادار شدن خانواده هایی که مشتاقانه منتظر بازگشت عزیزان خود بودند، افزود: داغ این ننگ تا ابد بر پیشانی مسئولان حکومتی و رژیم عربستانی خواهد ماند و موجب انزجار تمامی نسل‌ها از آنان می شود.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت مراکز و واحدهای آموزشی اظهار کرد: تعداد اعضای هیأت علمی استان 318 نفر است که از این تعداد 313 نفر تمام وقت و 15 نفر نیمه وقت بوده و نیمی از این تعداد دارای رتبه دانشگاهی استادیار و بالاتر هستند. در مجموع در استان بوشهر 943 نفر بصورت حق التدریس با مراکز آموزشی استان همکاری دارند.


دکتر یوسف قیصری با بیان میزان وسعت اراضی ثیتی به نام دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مساحت کل واحدها و مراکز آموزشی استان بوشهر 5957615 متر مربع است که شرایط رشد کمی و ایجاد شهرک ها و تأسیسات آزمایشگاهی مد نظر در راستای کیفی ساز دانشگاه را دارد.


وی با توجه به یکپارچگی و همبستگی مشهود در میان واحدها و مراکز استان گفت: در استان بوشهر 8 واحد و 3 مرکز آموزشی وجود دارد که با درایت و حسن انتخاب دکتر میرزاده و مشاوران کاردان آنان از بین نخبگان و اندیشمندان استان رؤسایی کاردان و پر انرژی در رأس مدیریت قرار گرفته اند و توانسته اند باعث شکوفایی و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی در استان شوند.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر توسعه تحصیلات تکمیلی، جدیت در فعال شدن شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش‌بنیان ، برآورده شدن نیاز جامعه و خواسته طالبان علم ، بومی سازی و استفاده از حداکثر ظرفبت های موجود و .... را از دستاوردهای مهم مدیریت دکتر میرزاده برشمرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته