دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 12:13
مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم خبر داد؛

ارائه هزار درخواست از سوی صنعت برای حضور استادان در فرصت‌های مطالعاتی

مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه هزار درخواست از سوی صنعت برای حضور استادان در فرصت‌های مطالعاتی خبر داد.
کد خبر : 415910

محمدسعید سیف در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره فرصت مطالعاتی استادان در صنعت اظهار کرد: از ابتدای سال جاری این طرح در حال اجراست و تاکنون هزار درخواست از وزارتخانه‌های مختلف به وزارت علوم ارسال شده است.


وی افزود: قرار است تا پایان شهریورماه اجرای اولیه این طرح بررسی شود تا زوایای پیدا و پنهان اجرای آن نمایان شود. همچنین براساس این پایش تعداد استادان شرکت‌کننده در فرصت‌های مطالعاتی مشخص خواهد شد.


مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: برخی از استادان از مهرماه در فرصت‌های مطالعاتی درخواست‌شده حضور می‌یابند، این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون استادان و شرکت‌ها از آن استقبال کرده‌اند.


سیف ادامه داد: براساس تدابیر اندیشیده‌شده در این طرح وزارت علوم حقوق ماهانه استادان را پرداخت می‌کند، اگر شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها می‌خواهند که طرح‌هایشان زودتر اجرایی شود باید مشوق‌هایی را درنظر بگیرند چراکه استادان برای حضور در این فرصت‌های مطالعاتی حق انتخاب دارند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته