دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1394 - 12:02

8 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت تصویب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، از تصویب 8 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین مرحله از مهرماه جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 41583

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید سجاد گشتی اظهار کرد: رشته‌های مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی عمران گرایش آب، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، مهندسی مکانیک گرایش طراحی، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک و ریاضی گرایش آموزش ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به تصویب رسیده است.


وی اضافه کرد: با افزودن این 8 رشته تحصیلات تکمیلی در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای واحد فومن و شفت و پس از آن به صورت دفترچه‌ای انجام خواهد شد.


گشتی ادامه داد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به www.azmoon.org و برای مهرماه جاری ثبت‌نام کنند.


وی تاکید کرد: مهلت انتخاب رشته تا پایان روز شنبه مورخه 11/07/94 است.


گشتی، از حمایت‌ها و مساعدت‌های دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و تلاش‌های صادقانه مجموعه همکاران خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته