دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1398 - 17:00
مدیر توسعه راه‌های استان کردستان مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریالی در بخش راهسازی کردستان

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: هزار میلیارد ریال در ۶ سال گذشته در بخش راه کردستان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر : 415814
139511182159285009929074.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، رامین محمودی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان اظهار کرد: ۱۱ درصد از کل راه‌های بین‌شهری، ۴۸ درصد از بزرگراه‌ها و ۲۷ درصد از راه‌های روستایی این استان در دولت دوازدهم ساخته‌شده که در نتیجه آن هزار و ۲۶ کیلومتر انواع راه با استفاده از حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.


وی افزود: در این مدت حدود 4 هزار میلیارد ریال برای ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۱۳۵ کیلومتر راه بین‌شهری اصلی و فرعی و ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای ۷۸۲ کیلومتر و راه روستایی هزینه شده است.


مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: اکنون طول کل بزرگراه‌های استان کردستان ۳۰۰ کیلومتر، راه اصلی و فرعی ۱۵۰۰ کیلومتر و راه‌های روستایی آسفالته ۲۹۹۰ کیلومتر است.


مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان افزود: با اقدامات انجام‌یافته از سوی دولت دوازدهم از سال ۹۲ تاکنون شاخص بزرگراهی این استان از ۹ درصد به ۱۷ درصد و شاخص راه‌های روستایی آسفالته از ۳۶ درصد به ۴۹ درصد رسیده است.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته